Salgs-og leveringsbetingelser


Salgs- og leveringsbetingelser

Efterfølgende leveringsbetingelser er gældende medmindre der i kontraktforholdet konkret er indgået anden aftale.

RestoreTest ApS sørger for at den aftalte service er tilgængelig i hele aftaleperioden. Såfremt der er problemer, eller afbrydelser i tilgængeligheden, har RestoreTest ApS ansvar for hurtigst muligt at få servicen til at fungere tilfredsstillende igen.

RestoreTest ApS har ansvar for at supportere kunder med alle spørgsmål vedrørende løsningen inden for rimelig tid.

Normalt vil alle spørgsmål af normal karakter blive besvaret i dagtimerne på hverdage inden for 5 timer. Spørgsmål der ligger ud over support vedrørende RestoreTest løsningen vil blive besvaret mod betaling. Kunden vil blive oplyst herom inden rådgivningens start.

RestoreTest ApS's datacenter, er døgnovervåget og eventuelle fejl bliver rettet straks det er muligt.

RestoreTest ApS tillader brug af løsningen af enhver form for information uden begrænsning af art eller indhold.

RestoreTest ApS er ikke ansvarlig for tab i forbindelse med tekniske nedbrud ved transmissionsadgang, fejlagtig opsætning af RestoreTest-løsningen ved bruger eller anden lignede følgeskade, i forbindelse med fejlagtig anvendelsen af systemet og er ikke ansvarlig ved slutbrugers manuelle sletning af opsætning.

RestoreTest ApS er ikke ansvarlig for tab, der skyldes force majeure, herunder lov forskrifter, myndigheds foranstaltninger eller lignende.

RestoreTest ApS er ikke ansvarlig for tab af data i forbindelse med terror, hacker angreb eller sabotage, strejke, lockout, boykot eller blokade. Dette gælder selv om RestoreTest ApS er part i konflikten, og selv om konflikten kun rammer dele af løsningens funktioner.

Kunder kan til enhver tid ændre en aftale til en anden type. Ændres aftalen til en dyrere løsning, en ekstraopkrævning blive tilsendt på prisforskellen mellem den allerede forudbetalte aftale og den nye. Ønskes en billigere løsning, vil pengene for en allerede forudbetalt aftale ikke blive refunderet. Ændringer af aftaler koster ikke gebyr.

Kunden binder sig i den valgte periode. Opsiges abonnementet ikke min. 1 måned til den 1. i en måned før periodens udløb, bliver det automatisk fornyet. RestoreTest ApS forbeholder sig ret til via e-mail at kontakte kunder med informationer vedr. ændringer og relevante information i forbindelse med løsningen.

RestoreTest ApS kan med 3 månedsvarsel opsige en aftale. Et eventuelt resterende beløb af en forudbetalt abonnements periode, vil hermed blive refunderet.

Dog kan RestoreTest ApS ved brud på forretningsbetingelserne ophæve den indgående aftale uden varsel. I sådanne tilfælde er RestoreTest ApS ikke berettiget til at tilbagebetale et evt. forudbetalt abonnementsperiode.

Alle bestillinger af RestoreTest ApS løsningen kan til enhver tid opsiges med 3. måneds varsel til udløbet af en periode.

Alle ophør / opsigelser skal foregå pr. e-mail til support@restoreTest.dk og aftalens afbestilling bekræftes af RestoreTest ApS's support.

Betalingsbetingelser:

Hos os betaler du via faktura. Alle angivne priser på prislisten er eksklusive moms. Faktura forfalder til betaling netto kontant. RestoreTest løsningen aktiveres kort efter bestillingen, RestoreTest ApS sender faktura pr. e-mail eller elektronisk faktura hvis ænskes til kunden. Overholdes betalingsfristen ikke, vil løsningen blive deaktiveret indtil RestoreTest ApS har modtaget beløbet.

RestoreTest ApS formidler en løsning til test af data, som kunden har genskabt via sine normale backup systemer. Kundens lagrede data hos os tilhører alene kunden. Kunden er ansvarlig for installation af RestoreTest løsningen, herunder også eventuelle fejl der sket i forbindelse med installationen, opsætning eller brugen heraf.

Foretages installationen af RestoreTest ApS support eller af en RestoreTest ApS partner, så vil den udførende part altid have ansvaret for eventuelle fejl der er sket i forbindelse med installationen. Efterfølgende er det kundens ansvar at løsningen mm. er kørende og opdateret.

Det er kundens ansvar at der tages 'restore test' af de rigtige data, også selvom RestoreTest ApS support, eller RestoreTest ApS partnere opsætter systemet. RestoreTest ApS kontrollerer ikke driften af den daglige 'restore test'.

Værneting:

Enhver tvist eller uoverensstemmelse der måtte forekomme som ikke kan løses i mindeligehed mellem kunden og RestoreTest ApS, skal afgøres efter dansk ret ved retten i København.


RestoreTest ApS
Aunsøvej 1
2665 Vallensbæk Strand

Email: info@restoretest.dk
Tlf. +45 40379082

CVR: 41278730